FAQ – Pytania i porady

Do wynajęcia samochodu potrzebne są dwa dokumenty. Prawo jazdy oraz drugi dokument ze zdjęciem (dowód osobisty lub paszport) oraz imienna karta płatnicza którą zablokujemy kaucję.

Wszyscy nowi klienci są zobligowani do wpłacenia kaucji. Stali klienci mogą być zwolnieni z obowiązku każdorazowego blokowania środków przy wynajmie samochodu. Szczegóły zwolnienia z kaucji przedstawi pracownik GT RENT

Nie pobieramy opłat za rezygnację z zarezerwowanego samochodu. W przypadku rezygnacji z wynajmu prosimy o poinformowanie nas o tym jak najszybciej.

Jeżeli zwrot samochodu nastąpi wcześniej, nie zwracamy środków za niewykorzystane dni wynajmu.

Naliczona zostanie opłata za nadprzebieg. Możesz uniknąć dodatkowych kosztów korzystając z pakietów zwiększających limit kilometrów lub prosząc o indywidualną wycenę wynajmu.

Rezerwując wynajem samochodu na naszej stronie rezerwujesz konkretną grupę pojazdów. Jeżeli wybrany przez Ciebie samochód nie będzie dostępny w wybranym terminie, zaproponujemy Ci samochód z innej grupy.

Podczas rezerwacji samochodu możesz wybrać opcję dodatkowe w postaci fotelika dla dziecka.

Jeżeli podczas rezerwacji samochodu na lotnisku otrzymamy numer lotu, będziemy gotowi na ewentualne opóźnienia i pojawimy się na lotnisku po lądowaniu samolotu.

Nie pobieramy zaliczek do rezerwacji. Jest możliwość opłaty z góry w momencie rezerwowania pojazdu lecz nie jest to wymagane.

Kaucje pobieramy tylko imienną karta płatniczą.

Kaucja zostaje zwrócona w momencie zwrotu samochodu. Kaucja pobrana w formie blokady wraca na konto w przeciągu 2 – 3 dni roboczych od momentu jej odblokowania.

Wszystkie nasze samochody posiadają ubezpieczenie OC, AC oraz Assistance.

W przypadku uszkodzenia wynajętego samochodu użytkownik zobligowany jest do zgłoszenia szkody do ubezpieczyciela. W takiej sytuacji naliczony zostaje udział własny w szkodzie. Jest to z góry ustalona kwota 1000 zł netto.

Jeżeli w momencie rezerwacji samochodu zostaniemy poinformowani o chęci wyjazdu za granicę to za wyjazd jest bezpłatny. Naszymi samochodami można poruszać się tylko w granicach Unii Europejskiej.

Przedłużenie wynajmu następuje po kontakcie z naszym pracownikiem. Prosimy o kontakt na infolinii nie później niż 24 godziny przed końcem opłaconego okresu wynajmu.

Nasze samochody objęte są pakietem assistance. Każde zdarzenie jest rozpatrywane indywidualnie. Prosimy o kontakt z infolinią techniczną.

Kierować naszymi pojazdami może osoba wpisana jako kierowca na umowie wynajmu. Zgłoszenie dodatkowego kierowcy jest bezpłatne.

Zwracany samochód powinien być czysty i zatankowany do takiego samego stanu jak w momencie wydania pojazdu. Zachęcamy do skorzystania z pakietu myjnia który zwalnia użytkownika z obowiązku sprzątania pojazdu.

Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie?

PRACUJEMY 24H ABYŚ NIGDY NIE MUSIAŁ CZEKAĆ, SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI: +48 533 111 164